PMF

Trobaràs l’app de Taco Bell Espanya a Play Store, si el teu dispositiu és Android, o bé a App Store, si és iOS.

És el nostre programa oficial de fidelització per a tots els fans de Taco Bell. Registra-t’hi, acumula punts amb les teves compres i bescanvia’ls per euros de descompte a tots els nostres restaurants d’àmbit nacional. A més, podràs gaudir d’ofertes exclusives en funció del nivell en el qual et trobis. Tots els avantatges del programa de fidelització no són vàlids ni acumulables a altres promocions. Si tens problemes per registrar-te, posa't en contacte amb atencion@tacobell.es

Nivell del programa de fidelització / Nombre de punts al compte

Mild / 0 - 300 punts
Hot / 301 - 400 punts
Fire / 401 punts o més

Per poder acumular punts al teu compte hauràs de fer compres iguals o superiors a 1 €. Per cada euro de compra que facis obtindràs 7 punts.

USUARIS REGISTRATS

Dues opcions: 1) Accedeix a l’apartat PREMIS de la teva app, prem “Sumar” i escaneja el teu codi QR personal als punts habilitats del restaurant. 2) Indica el teu número de telèfon al nostre personal. En tots dos casos, els punts se sumen automàticament.

USUARIS NO REGISTRATS

Desa el teu tiquet de compra i dona’t d’alta al programa. Podràs sumar els punts escanejant amb la teva app el codi de barres que apareix al tiquet. Si tens problemes per sumar punts posa’t en contacte amb atencion@tacobell.es

Amb els punts obtinguts, podràs aconseguir bons de 2 € de descompte i ofertes especials en funció del teu nivell de fidelització.

BO DE 2 € DE DESCOMPTE

Per cada 200 punts acumulats obtindràs un bo de descompte de 2 €, que podràs utilitzar en qualsevol dels nostres restaurants en l’àmbit nacional.

Per gaudir del descompte en la teva compra, tenim dues opcions: 1) Identificar-nos prèviament a la caixa, indicant el número de telèfon al nostre personal i ells te l’aplicaran. 2) Escanejar el codi QR generat als lectors disponibles als restaurants. Com puc obtenir el codi QR amb el descompte? Accedeix a l’apartat PREMIS de la teva app, llisca cap avall per veure el teu bo i prem “Redimir”.

OFERTES PER NIVELL DE FIDELITZACIÓ

Per gaudir de les teves ofertes, tenim dues opcions: 1) Identificar-te prèviament a la caixa, indicant el número de telèfon al nostre personal i ells te l’aplicaran. 2) Escanejar el codi QR generat als lectors disponibles als restaurants. Com puc obtenir el codi QR amb l’oferta? Accedeix a l’apartat PREMIS de la teva app, llisca cap avall per veure la teva oferta i prem “Redimir”.
Si tens problemes per bescanviar els punts, posa't en contacte amb atencion@tacobell.es

La caducitat dels punts s’estableix en 180 dies, és a dir, si un client està inactiu durant 180 dies o més, sense sumar ni redimir punts, baixaria a l’inici del nivell de fidelització immediatament inferior.

Exemple: imaginem que un client pertany al nivell FIRE, amb 458 punts, i està inactiu durant 181 dies. Aleshores, baixaria al nivell HOT i tindria 301 punts. Si segueix amb la seva inactivitat durant més de 180 dies, tornaria a baixar de nivell, en aquest cas al nivell MILD, i començaria sense punts.

No hi ha una compra mínima, però si l’utilitzes per una compra inferior a 2 € es perd la resta del bo. Exemple: si utilitzes el bo de 2 € per comprar un extra de salsa de guacamole de 0,75 €, l’import restant, 1,25 €, es perd i no hi ha possibilitat d’utilitzar-lo posteriorment.

Només es pot utilitzar un bo de 2 € de descompte per tiquet de compra, de manera que els bons no són acumulables.

Per motius de seguretat, l’aplicació no acceptarà un tiquet de més de 3 dies.

Per raons de seguretat, limitem el nombre d'escanejos / registres fins a un total de 3 vegades cada 4 hores.

Rebràs un correu electrònic o una notificació push. També ho podràs comprovar a la secció de NOTÍCIES de la teva app.

Podràs fer comandes, tant per recollir al restaurant com de lliurament a domicili, però no podràs sumar punts ni aprofitar els avantatges i les ofertes del programa de fidelització de Taco Bell Supreme.

Pots pagar les comandes per recollir o de lliurament a domicili amb targeta de crèdit o de dèbit. Cada operador processa les comandes de lliurament a domicili.

Obre l'aplicació de Taco Bell i ves a l'apartat de comandes. Allà pots triar entre programar la comanda per recollir en un restaurant seleccionat o bé demanar que te la portin a domicili amb l’operador seleccionat.

Si has fet una comanda per recollir al restaurant a través del nostre web o de l'app, contacta’ns per correu a  atencion@tacobell.es. Si has fet una comanda de lliurament a domicili, posa’t en contacte amb el servei d'atenció al client de l’operador corresponent.

Cada vegada que un nou usuari de Taco Bell Supreme es registra utilitzant el codi d'invitació proporcionat per un amic, obté 100 punts. L'amic que va proporcionar el codi també obté 100 punts quan el convidat realitza la seva primera compra. Per tant, tant el convidat com el convidat obtenen 100 punts.

Si necessites ajuda, posa't en contacte amb nosaltres a atencion@tacobell.es i estarem encantats d’ajudar-te.