PMF

Trobaràs l’app de Taco Bell Espanya a Play Store, si el teu dispositiu és Android, o bé a App Store, si és iOS.

És el nostre programa oficial de fidelització per a tots els fans de Taco Bell. Registra-t’hi, acumula punts amb les teves compres i bescanvia’ls per euros de descompte a tots els nostres restaurants d’àmbit nacional. A més, podràs gaudir d’ofertes exclusives en funció del nivell en el qual et trobis. Tots els avantatges del programa de fidelització no són vàlids ni acumulables a altres promocions. Si tens problemes per registrar-te, posa't en contacte amb atencion@tacobell.es

Nivell del programa de fidelització / Nombre de punts al compte

Mild / 0 - 300 punts
Hot / 301 - 400 punts
Fire / 401 punts o més

Per poder acumular punts al teu compte, hauràs de fer compres iguals o superiors a 1 €. Per cada € de compra que facis, obtindràs 7 punts.

USUARIS REGISTRATS

Dues opcions: 1) Accedeix a l'apartat PREMIS de la teva app, prem “Sumar” i escaneja el teu codi QR personal als punts habilitats del restaurant. 2) Indica el teu número de telèfon al nostre personal. En tots dos casos els punts se sumen de manera automàtica.

USUARIS NO REGISTRATS

Guarda el teu tiquet de compra i dona’t d’alta en el programa. Podràs sumar els punts si escaneges amb la teva app el codi de barres que apareix al tiquet.

Estan excloses del programa les comandes que s’hagin fet a través de Deliveroo. Si tens problemes per sumar punts, posa't en contacte amb atencion@tacobell.es

Amb els punts obtinguts, podràs aconseguir bons de 2 € de descompte i ofertes especials en funció del teu nivell de fidelització.

BO DE 2 € DE DESCOMPTE

Per cada 200 punts acumulats obtindràs un bo de descompte de 2 €, que podràs utilitzar en qualsevol dels nostres restaurants en l’àmbit nacional.

Per gaudir del descompte en la teva compra, tenim dues opcions: 1) Identificar-nos prèviament a la caixa, indicant el número de telèfon al nostre personal i ells te l’aplicaran. 2) Escanejar el codi QR generat als lectors disponibles als restaurants. Com puc obtenir el codi QR amb el descompte? Accedeix a l’apartat PREMIS de la teva app, llisca cap avall per veure el teu bo i prem “Redimir”.

OFERTES PER NIVELL DE FIDELITZACIÓ

Per gaudir de les teves ofertes, tenim dues opcions: 1) Identificar-te prèviament a la caixa, indicant el número de telèfon al nostre personal i ells te l’aplicaran. 2) Escanejar el codi QR generat als lectors disponibles als restaurants. Com puc obtenir el codi QR amb l’oferta? Accedeix a l’apartat PREMIS de la teva app, llisca cap avall per veure la teva oferta i prem “Redimir”.
Si tens problemes per bescanviar els punts, posa't en contacte amb atencion@tacobell.es

La caducitat dels punts s’estableix en 180 dies, és a dir, si un client està inactiu durant 180 dies o més, sense sumar ni redimir punts, baixaria a l’inici del nivell de fidelització immediatament inferior.

Exemple: imaginem que un client pertany al nivell FIRE, amb 458 punts, i està inactiu durant 181 dies. Aleshores, baixaria al nivell HOT i tindria 301 punts. Si segueix amb la seva inactivitat durant més de 180 dies, tornaria a baixar de nivell, en aquest cas al nivell MILD, i començaria sense punts.


No hi ha una compra mínima, però si l’utilitzes per una compra inferior a 2 € es perd la resta del bo. Exemple: si utilitzes el bo de 2 € per comprar un extra de salsa de guacamole de 0,75 €, l’import restant, 1,25 €, es perd i no hi ha possibilitat d’utilitzar-lo posteriorment.

Només es pot utilitzar un bo de 2 € de descompte per tiquet de compra, de manera que els bons no són acumulables.


Per motius de seguretat, l’aplicació no acceptarà un tiquet de més de 3 dies.

Per raons de seguretat, limitem el nombre d'escanejos / registres fins a un total de 3 vegades cada 4 hores.

Rebràs un correu electrònic i/o una notificació push.

Podràs fer comandes, tant per recollir al restaurant com a través de Deliveroo, però no podràs sumar punts ni beneficiar-te dels avantatges i les ofertes del programa de fidelització de Taco Bell Supreme.

Pots pagar les comandes per recollir o de lliurament a domicili amb la teva targeta de crèdit o dèbit. Les comandes de lliurament a domicili les processa Deliveroo.

Obre l’aplicació Taco Bell i accedeix a l’apartat de comandes. Allà pots triar entre programar la comanda per recollir en un restaurant seleccionat o bé demanar que te la portin a través de Deliveroo.

Si has fet una comanda de lliurament a domicili, posa't en contacte amb el servei d'atenció a client de l'operador corresponent:
• Deliveroo a través del mail atencion@deliveroo.es o bé al tlf 91 769 36 60.
• Uber Eats a través de la seva aplicació en el botó de "Obtenir ajuda" en la secció de "Comandes anteriors".

Cada vegada que un nou usuari de Taco Bell Supreme es registra utilitzant el codi d'invitació proporcionat per un amic, obté 100 punts. L'amic que va proporcionar el codi també obté 100 punts quan el convidat realitza la seva primera compra. Per tant, tant el convidat com el convidat obtenen 100 punts.

Si necessites ajuda, posa't en contacte amb nosaltres a atencion@tacobell.es i estarem encantats d’ajudar-te.