TERMES I CONDICIONS APP

TERMES I CONDICIONS APP

TERMES I CONDICIONS – PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ DE TACO BELL

 

Aquestes condicions (les «condicions») regeixen el Programa de fidelització de Taco Bell (el «Programa de fidelització»). Aquestes condicions regiran la participació en el Programa de fidelització a partir de la data de registre per obtenir un compte i durant el període d’afiliació al mateix (la «subscripció»), inclosos l’obtenció i el bescanvi de punts i l’ús de qualsevol premi.

Per poder participar en el Programa de fidelització hauràs de baixar l’aplicació mòbil de Taco Bell (l’«aplicació») i registrar-t’hi amb les teves dades personals.
Si tens alguna pregunta sobre el Programa de fidelització, la teva subscripció o aquestes condicions, consulta l’apartat de preguntes més freqüents https://tacobell.es/PMF/ o bé posa’t en contacte amb nosaltres a atencion@tacobell.es.

El Programa de fidelització

1. Taco Bell ofereix als seus clients el Programa de fidelització Taco Bell Supreme, mitjançant el qual poden guanyar i bescanviar punts («punts») i intercanviar-los per euros de descompte als restaurants participants de Taco Bell® a Espanya, de conformitat amb aquestes condicions.

2. Si vols trobar el restaurant Taco Bell® que tens més a prop, consulta https://tacobell.es/restaurants/ o bé ves a l’apartat de RESTAURANTS de l’aplicació.

Elegibilitat i el teu compte

3. El Programa de fidelització està obert a tots els residents a Espanya que tinguin, com a mínim, 16 anys, que baixin la nostra aplicació des de l’App Store d’Apple o la Play Store de Google i creïn un compte. Caldrà disposar d’un telèfon intel·ligent que sigui compatible per baixar l’aplicació i poder participar en el Programa de fidelització. Només podran participar en el Programa de fidelització els consumidors físics i cadascun només pot sol·licitar un compte/una subscripció.

4. Per crear un compte, has de proporcionar les teves dades de contacte, incloses una adreça de correu electrònic vàlida, una adreça postal, la data de naixement i un número de telèfon mòbil.  Només es pot registrar un compte per adreça de correu electrònic. La persona que fa l’alta és responsable de la veracitat de les dades introduïdes.

5. Taco Bell es reserva el dret a verificar que pots participar en el Programa de Fidelització i crear un compte.

6. Ets responsable de la seguretat i l’activitat que facis mitjançant el teu compte/subscripció.  Mantingues segurs els detalls del teu compte. Has de tractar els punts com si fossin diners en efectiu: si algú accedeix a la teva subscripció, pots perdre els punts que hagis guanyat de la mateixa manera que si t’haguessin robat diners en efectiu.

L’aplicació

7. L’aplicació es pot baixar gratuïtament. Tanmateix, seràs responsable de les despeses de connexió o dades que es derivin de la baixada, la instal·lació o l’ús de l’aplicació.

8. El teu compte (inclòs el saldo de punts actual) només s’actualitzarà a l’aplicació quan tinguis una connexió Wi-Fi o mòbil o quan tinguis les dades mòbils activades.

Sumar punts

9. Quan hagis creat el compte de Taco Bell Supreme, podràs començar a sumar punts.

10. Per sumar punts, has de:

10.1. Comandes físiques:

(a) anar a un restaurant Taco Bell® participant d’Espanya;
(b) gastar com a mínim 1 € en una única compra de menjar i beguda; i
(c) presentar el codi QR de l’aplicació i escanejar-lo, abans de pagar, en els punts habilitats del restaurant (si no tinguessis compte en el moment de la compra, guarda el tiquet de caixa per escanejar el codi QR amb el lector de l’aplicació).

10.2. Comandes en línia:

(a) obrir el teu compte personal de l’aplicació;
(b) anar a l’apartat de COMANDES i gastar com a mínim 1 € en una única compra de menjar i beguda en l’opció de comandes per recollir al restaurant;
(c) seguir les instruccions de l’aplicació per sumar els punts corresponents.

11. No es poden sumar punts amb caràcter retroactiu ni a través de les comandes de repartiment a domicili.

12. Estructura del Programa de fidelització:

Nivell del Programa de fidelització  – Nombre de punts al compte

Mild / 0 – 300 punts
Hot  / 301 – 400 punts
Fire / 401 punts o més

Com s’obtenen els punts? Per cada euro de compra que facis obtindràs 7 punts.

Com es bescanvien/redimeixen els punts?Obtindràs un val de descompte de 2 € per cada 200 punts acumulats, que podràs utilitzar en qualsevol dels nostres restaurants.

Aquest programa de fidelització no és vàlid ni acumulable a altres promocions.

13. Els punts s’arrodoniran a la baixa quan el resultat de la conversió sigui un nombre decimal.

Per exemple, si un usuari gasta 29,80 €, guanyarà 208,6 > 208 punts. Aquests 208 punts es convertiran en un val de 2 euros i quedaran 8 punts al compte de l’usuari.

14. Els punts es carregaran al compte en un termini màxim de 24 hores.

15. Si el compte està inactiu durant un període de dotze mesos o més (no has acumulat ni bescanviat cap punt durant un període de dotze mesos o més), els punts que no s’hagin utilitzat o bescanviat caducaran i el teu nivell del Programa de fidelització tornarà a ser el més baix.

16. Els punts són exclusius del teu compte/subscripció al Programa de fidelització i no es poden agrupar ni bescanviar juntament amb els punts que hagi guanyat una altra persona.

17. Pots consultar el saldo de punts del teu compte iniciant sessió a l’aplicació. Si consultes el saldo, seràs responsable de totes les despeses de connexió o dades en les quals incorris en fer-ho. Tingues en compte, també, que no serem responsables de cap error de comunicació que es derivi d’esdeveniments fora del nostre control que, per exemple, t’impedeixi consultar el saldo de punts, faci que el saldo de punts no s’actualitzi o que s’actualitzi amb lentitud. També pots consultar el saldo de punts en qualsevol moment posant-te en contacte amb el servei d’atenció al client atencion@tacobell.es i indicant les dades del teu compte, o bé mitjançant l’apartat de preguntes més freqüents https://tacobell.es/pmf/.

18. Taco Bell es reserva el dret a corregir el saldo de punts del teu compte si considera que s’ha produït un error.  Si vols fer una consulta sobre aquesta correcció del teu saldo de punts, posa’t en contacte amb nosaltres a atencion@tacobell.es.

Programa de recomanació

19. Si recomanes a una altra persona elegible el Programa de fidelització i aquesta persona es registra i fa la primera comanda a Taco Bell, et regalarem 10 punts.

20. Taco Bell es reserva el dret a rebutjar qualsevol recomanació que, segons el seu criteri exclusiu, consideri que s’ha fet a través d’agents, tercers, grups organitzats o qualsevol mètode automatitzat o de duplicació.

21. Taco Bell es reserva el dret a retirar, modificar o ampliar el programa de recomanació en qualsevol moment a la seva discreció absoluta.

Bescanviar premis

22. Per bescanviar un premi, has de:

(a) anar a un restaurant Taco Bell® participant d’Espanya;
(b) mitjançant el teu compte de Taco Bell Supreme, podràs seleccionar la quantitat d’euros de descompte que vols utilitzar; tot seguit, es generarà un codi QR que hauràs d’escanejar perquè es dugui a terme el descompte corresponent, després d’haver-ne informat el caixer.

23. No es poden bescanviar punts de forma retroactiva per cap article que ja hagis comprat.

24. Has de tenir prou punts disponibles (i utilitzar només punts) per bescanviar el premi corresponent. No pots fer un pagament parcial utilitzant punts ni completar un bescanvi amb diners en efectiu.

25. Has de tenir al compte el nombre de punts necessaris per a un premi [com es mostra a l’aplicació] en el moment de fer el bescanvi. No pots bescanviar punts que encara no s’hagin afegit al teu compte.

26. No guanyaràs punts per aquells articles del menú del restaurant Taco Bell® d’Espanya que adquireixis mitjançant el bescanvi de punts.

27. No es poden bescanviar els premis juntament amb altres ofertes, promocions o cupons de descompte.  No es faran devolucions pels premis.

28. Podràs bescanviar premis durant un període màxim de 12 mesos a partir de l’última data d’activitat del teu compte.  Quan hagin passat 12 mesos d’inactivitat al teu compte, els punts caducaran i no podràs bescanviar premis utilitzant aquests punts. Els punts caducats no es podran recuperar. Per reactivar el compte en qualsevol moment (amb un saldo de zero punts), posa’t en contacte amb nosaltres a atencion@tacobell.es.

29. Les ofertes exclusives estan subjectes a l’acceptació de les condicions d’ofertes exclusives abans del bescanvi.

30. Taco Bell es reserva el dret a bescanviar els premis cada cert temps a la seva discreció absoluta.

Baixa de la subscripció

31. Si en algun moment vols donar de baixa la subscripció i abandonar el Programa de fidelització, ho pots sol·licitar per escrit a Restabell Franquicias, SL, Camino Cerro de los Gamos, 1, Edif. 3, Planta 2ª, 28224 Pozuelo de Alarcón (Madrid), o bé a atencion@tacobell.es. Quan rebem la teva sol·licitud de baixa eliminarem les dades que ens hagis pogut facilitar tan aviat com sigui possible.

32. Ens reservem els dret a limitar o donar de baixa la teva subscripció (inclosos, entre d’altres, impedir-te l’acumulació de punts o el bescanvi de premis) o a adoptar qualsevol altra mesura que considerem apropiada si sospitem raonablement que no compleixes els requisits de participació en el Programa de fidelització de conformitat amb aquestes condicions, hi ha mala conducta, ús fraudulent, no autoritzat o inadequat del teu compte (inclosos, entre d’altres, l’alteració o la duplicació de punts), ens has proporcionat informació falsa o enganyosa o has incomplert aquestes condicions.

33. Si dones de baixa la subscripció per escrit o la cancel·lem nosaltres, eliminarem tots els punts que no hagis utilitzat fins a la data de la baixa.

Modificació de dades

34. Si vols modificar qualsevol dada proporcionada en el moment de sol·licitar el compte/subscripció, actualitza-la a través de l’aplicació.

La nostra responsabilitat

35. Tenim l’obligació legal d’oferir un programa de fidelització que s’ajusti a la descripció que apareix en l’aplicació i en aquestes condicions. Administrarem el Programa de fidelització amb una atenció i una competència raonables.

36. Disponibilitat: El nostre objectiu és garantir que l’aplicació i el Programa de fidelització estiguin disponibles, però, com és natural, a causa de la naturalesa dels serveis mòbils i en línia, no ho podem garantir en cap moment.

37. Som responsables de les pèrdues o els danys previsibles que causem nosaltres. Si no complim les nostres obligacions envers tu que es deriven d’aquestes condicions, serem responsables de les pèrdues o els danys que pateixis que siguin resultat previsible de la nostra negligència o de l’incompliment d’aquestes condicions per part nostra, però no serem responsables de cap pèrdua o dany que sigui no previsible. Una pèrdua o un dany és previsible si és conseqüència òbvia d’un incompliment per part nostra o si tant tu com nosaltres l’havíem previst en el moment en què vam formalitzar el contracte que es regeix per aquestes condicions.

38. No som responsables de pèrdues comercials. Acceptes no utilitzar el Programa de fidelització ni cap funció de l’aplicació amb finalitats comercials o de revenda, i no tenim cap responsabilitat envers tu per lucre cessant, pèrdues de negocis, interrupció de negocis o pèrdua d’oportunitats de negocis.

39. No som responsables de cap assumpte que s’escapi del nostre control. Excepte en la mesura en què no es pugui excloure o limitar la responsabilitat des del punt de vista jurídic, Taco Bell no accepta cap responsabilitat o obligació per: (a) els comptes creats utilitzant informació incorrecta o inexacta; (b) el mal funcionament tècnic, fallada, error, omissió, interrupció, eliminació, defecte, demora en l’operació o en les comunicacions, fallada de línia, independentment de la causa, respecte a qualsevol equip, sistema, xarxa, línia, satèl·lit, servidor, ordinador o proveïdor utilitzats en qualsevol aspecte de l’explotació d’aquest Programa de fidelització; (c) inaccessibilitat o falta de disponibilitat de qualsevol xarxa o servei sense fils, internet o qualsevol lloc web; (d) cap dany a l’ordinador o el dispositiu mòbil de qualsevol persona que pugui estar relacionat amb el Programa de fidelització o es derivi de qualsevol intent de participació en aquest o de descarregar qualsevol material relacionat amb el Programa de fidelització; ni (e) cap assumpte fora del seu control raonable.

40. No excloem ni limitem de cap manera la responsabilitat nostra envers tu en aquells casos en què seria il·legal fer-ho. Per tant, no excloem ni limitem de cap manera la nostra responsabilitat en relació amb qualsevol contracte amb tu basat en aquestes condicions en cas de:

(a) defunció o lesions personals causades per negligència nostra;
(b) frau o tergiversació fraudulenta;
(c) qualsevol assumpte respecte al qual seria il·legal que excloguéssim o intentéssim excloure la nostra responsabilitat.

General

41. Informació personal: Tota la informació personal proporcionada en relació amb el Programa de fidelització s’utilitzarà, es compartirà i es conservarà de conformitat amb el que s’estableix en l’avís de privacitat publicat a https://tacobell.es/politica-de-privacitat/, així com en l’apartat Les vostres dades segures, publicat a https://tacobell.es/ca/les-teves-dades-segures/.

42. Modificació, cancel·lació i supressió: Taco Bell es reserva el dret a revisar, modificar, cancel·lar o suprimir, totalment o parcialment, tant el Programa de fidelització com aquestes condicions, en la mesura en què ho consideri necessari o convenient. L’exercici de qualsevol dels drets a què es fa referència en aquest apartat es durà a terme per part de Taco Bell respectant, en tot cas, els beneficis que fins aquest moment haguessis acumulat, que s’hauran de mantenir de conformitat amb les condicions existents en el moment de la seva meritació o generació.  Qualsevol modificació, revisió, cancel·lació o supressió, total o parcial, de les condicions o del Programa de fidelització entrarà en vigor des del mateix moment en què es publiqui qualsevol novetat respecte a això a https://www.tacobell.es, i es considerarà, des del mateix moment de la publicació en aquest web, que has acceptat les noves condicions revisades o modificades.  Consulta el web regularment.

43. Els punts i els premis:

(a) només es poden guanyar, conservar o bescanviar segons el que s’estableix en aquestes condicions;
(b) no es poden utilitzar com a forma de crèdit, dèbit, prova d’edat o identitat, ni per a cap altre propòsit;
(c) no tenen valor bescanviable en efectiu i no es poden bescanviar per efectiu ni altres alternatives;
(d) no es poden vendre, transferir, intercanviar (amb altres membres o comptes del Programa de fidelització o d’una altra manera) ni utilitzar per cap altre propòsit, excepte en els casos que s’especifiquen en aquestes condicions o que especifica Taco Bell per escrit; i
(e) són exclusius del compte al qual estan assignats.

44. Cessió: Podem transferir les obligacions i els drets de l’acord que tenim amb tu que es deriva d’aquestes condicions a qualsevol altra empresa del mateix grup d’empreses en el qual s’enquadra Taco Bell. Els teus drets no estaran afectats per això. No pots transferir la teva subscripció ni els teus drets a tercers que es deriven d’aquestes condicions sense la nostra acceptació per escrit.

45. Decisions de Taco Bell: Qualsevol decisió de Taco Bell serà definitiva i no s’iniciaran converses ni cap intercanvi de correspondència.

46. Conflictes: Si existeix un conflicte entre aquestes condicions i qualsevol altra condició adjunta a qualsevol altre material publicitari respecte al Programa de fidelització, prevaldran aquestes condicions.

47. Dret aplicable i jurisdicció: El Programa de fidelització i aquestes condicions, incloses les disputes o les reclamacions contractuals que en sorgeixin, estan subjectes a la llei espanyola.  Qualsevol disputa s’ha d’enviar als tribunals espanyols.

48. Si un tribunal determina que una part d’aquestes condicions és il·legal, la resta continuarà en vigència. Cadascun dels apartats d’aquestes condicions és independent de la resta. Si un tribunal o una autoritat rellevant determina que algun d’aquests apartats és il·legal, els altres romandran en plena vigència.

49. Renúncia. Si incompleixes alguna d’aquestes condicions i decidim ignorar aquest incompliment, o si demorem el fet de prendre mesures en contra teva, seguirem estant facultats per fer valdre els nostres drets i recursos en una data posterior o en qualsevol altra situació en la qual tornis a incomplir les condicions.

50. Actuació basada en aquestes condicions. El nostre propòsit és actuar basant-nos en aquestes condicions escrites i qualsevol document al qual s’hi faci referència expressa. Aquestes condicions són jurídicament vinculants per a les dues parts.

51. Litigis en línia. D’acord amb el que disposa l’article 14.1 del Reglament (UE) 524/2013, es posa a disposició dels consumidors l’enllaç electrònic següent a la plataforma de resolució de litigis en línia: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

52. Informació en compliment de la normativa de protecció de dades personals. Les teves dades personals s’utilitzaran per a la nostra relació i per poder-te prestar els nostres serveis, inclosos els relatius al programa de fidelització. Aquestes dades són necessàries per poder-nos relacionar amb tu, fet que ens permet l’ús de la teva informació personal dins de la legalitat. Així mateix, també es poden utilitzar per a altres activitats, com ara enviar-te publicitat o promocionar les nostres activitats.
Només el personal de la nostra entitat que estigui degudament autoritzat podrà tenir coneixement de la informació que et demanem. Així mateix, podran tenir coneixement de la teva informació aquelles entitats que necessitin tenir-hi accés perquè et puguem prestar els nostres serveis. Igualment, tindran coneixement de la teva informació aquelles entitats públiques o privades a les quals estiguem obligats a facilitar les teves dades personals amb motiu del compliment d’alguna llei.

Conservarem les teves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis. Quan hagin finalitzat els terminis legals aplicables, les eliminarem de forma segura.

En qualsevol moment et pots adreçar a nosaltres per saber quina informació tenim sobre tu, rectificar-la si és incorrecta i eliminar-la quan hagi finalitzat la nova relació, en cas que sigui legalment possible. També tens dret a sol·licitar el traspàs de la teva informació a una altra entitat (portabilitat). Per sol·licitar algun d’aquests drets, hauràs de fer una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del teu DNI, per poder-te identificar:

RESTABELL FRANQUICIAS, SL
Camino Cerro de los Gamos 1, Edif. 3, Planta 2ª, CP 28224, Pozuelo de Alarcón (Madrid)
En cas que entenguis que la nostra entitat ha desatès els teus drets, pots fer una reclamació a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).