TERMES I CONDICIONS APP

TERMES I CONDICIONS APP

TERMES I CONDICIONS – PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ DE TACO BELL

Aquestes condicions (les «condicions») regeixen el programa de fidelització de Taco Bell (el «programa de fidelització»). Aquestes condicions regeixen la participació en el programa de fidelització a partir de la data de registre per obtenir un compte i durant el període d’afiliació a aquest (la «subscripció»), inclosa l’obtenció i el bescanvi de punts i l’ús de qualsevol premi.

Per poder participar en el programa de fidelització, has de descarregar l’aplicació mòbil de Taco Bell (l’«aplicació») i registrar-t’hi amb les teves dades personals.

Si tens alguna pregunta sobre el programa de fidelització, la teva subscripció o aquestes condicions, visita l’apartat de preguntes freqüents https://tacobell.es/ca/pmf/ o posa’t en contacte amb nosaltres a atencion@tacobell.es.

EL PROGRAMA DE FIDELITZACIÓ

1. Taco Bell ofereix als seus clients el programa de fidelització Taco Bell Supreme, a través del qual els clients poden guanyar i bescanviar punts («punts») per euros de descompte als restaurants de Taco Bell® que hi participen a Espanya, d’acord amb aquestes condicions.

2. Si vols trobar el teu restaurant Taco Bell® més proper, consulta https://tacobell.es/ca/restaurants/ o bé a través de l’apartat de RESTAURANTS de l’aplicació.

ELEGIBILITAT I EL TEU COMPTE

3. El programa de fidelització està obert a tots els residents a Espanya de com a mínim 16 anys que es baixin la nostra aplicació des de l’App Store o Play Store de Google i creïn un compte. Cal tenir un telèfon intel·ligent compatible per baixar l’aplicació i participar en el programa de fidelització. Només poden participar en el programa de fidelització els consumidors físics i cadascun només pot sol·licitar un compte/subscripció.

4. Per crear un compte, has de proporcionar les teves dades de contacte, inclosa una adreça electrònica vàlida, adreça postal, data de naixement i número de telèfon mòbil. Només es pot registrar un compte per adreça electrònica. La persona que faci l’alta és la responsable de la veracitat de les dades introduïdes.

5. Taco Bell es reserva el dret de verificar que pots participar en el programa de fidelització i crear un compte.

6. Ets responsable de la seguretat i l’activitat efectuada a través del teu compte/subscripció. Mantingues segurs els detalls del teu compte. Has de tractar els punts com si fossin diners en efectiu: si algú accedeix a la teva subscripció, pots perdre els punts guanyats de la mateixa manera que si t’haguessin robat diners en efectiu.

L’APLICACIÓ

7. L’aplicació es pot baixar gratuïtament. Tanmateix, tu ets el responsable de les despeses de connexió o les dades que es derivin de la baixada, la instal·lació o l’ús de l’aplicació.

8. El teu compte (inclòs el saldo actual de punts) només s’actualitzarà en l’aplicació quan tinguis una connexió wifi o mòbil actual o tinguis les dades mòbils activades.

SUMAR PUNTS

9. Quan hagis creat el compte de Taco Bell Supreme, podràs començar a sumar punts.

10. Per sumar punts, has de:

10.1. Comandes físiques:

(a) anar a un restaurant Taco Bell® d’Espanya que hi participi;
(b) gastar com a mínim 1 € en una sola compra de menjar i beguda, i
(c) presentar el codi QR de l’aplicació i escanejar-lo, abans de pagar, als punts habilitats del restaurant. En cas que no tinguis compte en el moment de la compra, guarda el tiquet de caixa per escanejar el codi QR amb el lector de l’aplicació.

10.2. Comandes en línia:

(a) obrir el teu compte personal de l’aplicació
(b) anar a l’apartat de Comandes i gastar com a mínim 1 € en una sola compra de menjar i beguda en l’opció de comandes per recollir al restaurant.
(c) seguir les instruccions de l’aplicació per sumar els punts corresponents.

11. No es poden sumar punts amb caràcter retroactiu ni a través de les comandes de lliurament a domicili.

12. Estructura del programa de fidelització:

Nivell del programa de fidelització/número de punts al compte
Mild / 0 – 500 punts
Hot / 501 – 900 punts
Fire / 900 punts o més

Com pots obtenir els punts? Per cada euro de compra que facis, obtens 7 punts.

Com bescanviar/redimir els teus punts? Obtens un val de descompte de 2 € per cada 200 punts acumulats, que pots utilitzar en qualsevol dels nostres restaurants.

Aquest programa de fidelització no és vàlid ni acumulable a altres promocions

13. Els punts s’arrodoneixen a la baixa quan el resultat de la conversió és un número decimal.

Per exemple, si un usuari gasta 29,80 euros, guanyarà 208,6 > 208 punts Aquests 208 punts es converteixen en un val de 2 euros i queden 8 punts al compte de l’usuari.

14. Els punts es carreguen al compte en un termini màxim de 24 hores.

15. Si el compte està inactiu durant un període de dotze mesos o més (no has acumulat ni bescanviat cap punt durant un període de dotze mesos o més), els punts no utilitzats o no bescanviats caduquen i el nivell del programa de fidelització torna al més baix.

16. Els punts són exclusius del teu compte/subscripció al programa de fidelització i no es poden agrupar ni bescanviar amb els punts guanyats per una altra persona.

17. Pots consultar el saldo de punts al teu compte si inicies sessió a l’aplicació. Si consultes el saldo, seràs responsable de totes les despeses de connexió o les dades en què incorris quan ho facis. Tingues en compte, també, que no som responsables de cap fallada de comunicació que es derivi d’esdeveniments que estiguin fora del nostre control que, per exemple, t’impedeixin consultar el saldo de punts, fan que no s’actualitzi el teu saldo de punts o que s’actualitzi amb lentitud. També pots consultar el saldo de punts en qualsevol moment posant-te en contacte amb el servei d’atenció al client atencion@tacobell.es indicant les dades del teu compte, o bé a través del nostre apartat de preguntes freqüents https://tacobell.es/ca/pmf/

18. Taco Bell es reserva el dret de corregir el saldo de punts del teu compte si considera que s’ha produït un error. Si vols fer una consulta sobre aquesta correcció del saldo de punts, posa’t en contacte amb nosaltres a atencion@tacobell.es.

PROGRAMA DE RECOMANACIÓ

19. Si recomanes a una altra persona elegible el programa de fidelització i aquesta persona es registra i fa la primera comanda a Taco Bell, et regalem 10 punts.

20. Taco Bell es reserva el dret a rebutjar qualsevol recomanació que, pel seu criteri exclusiu, consideri que s’ha fet a través d’agents, tercers, grups organitzats o qualsevol mètode automatitzat o de duplicació.

21. Taco Bell es reserva el dret de retirar, modificar o ampliar el programa de recomanació en qualsevol moment a la seva discreció absoluta.

BESCANVIAR PREMIS

22. Per bescanviar un premi has de:

(a) anar a un restaurant Taco Bell® d’Espanya que hi participi;
(b) a través del teu compte de Taco Bell Supreme podràs seleccionar la quantitat d’euros de descompte que vulguis utilitzar; a continuació, es generarà un codi QR que hauràs d’escanejar perquè s’apliqui el descompte corresponent, tot i que prèviament cal que hagis informat el caixer.

23. No es poden bescanviar punts de forma retroactiva per cap article que ja hagis comprat.

24. Has de tenir prou punts disponibles (i utilitzar només punts) per bescanviar el premi corresponent. No pots fer un pagament parcial utilitzant punts ni completar un bescanvi amb diners en efectiu.

25. Has de tenir en compte el nombre de punts necessaris per a un premi (tal com es mostra en l’aplicació) en el moment de bescanviar-los. No pots bescanviar punts que encara no s’hagin afegit al teu compte.

26. No guanyes punts pels articles del menú del restaurant Taco Bell ® d’Espanya que adquireixes bescanviant punts.

27. No es poden bescanviar els premis juntament amb altres ofertes, promocions o cupons de descompte. No es fan devolucions pels premis.

28. Pots bescanviar premis durant un període màxim de 12 mesos a partir de l’última data d’activitat del teu compte. Quan hagin passat 12 mesos d’inactivitat al teu compte, els punts caducaran i no podràs bescanviar premis utilitzant aquests punts. Els punts caducats no es poden recuperar. Per reactivar el compte en qualsevol moment (amb un saldo de zero punts), posa’t en contacte amb nosaltres a atencion@tacobell.es.

29. Les ofertes exclusives estan subjectes a l’acceptació de les condicions d’ofertes exclusives abans del bescanvi.

30. Taco Bell es reserva el dret de canviar els premis cada cert temps a completa discreció seva.

LA NOSTRA RESPONSABILITAT

31. Tenim l’obligació legal d’oferir un programa de fidelització que s’ajusti a la descripció que apareix en l’aplicació i en aquestes condicions. Administrarem el programa de fidelització amb atenció i competència raonables.

32. Disponibilitat: El nostre objectiu és garantir que l’aplicació i el programa de fidelització estiguin disponibles, però, com és natural, a causa de la naturalesa dels serveis mòbils i en línia, no podem garantir-ho en cap moment.

33. Som responsables de les pèrdues o els danys previsibles que causem nosaltres. Si no complim les nostres obligacions envers tu que es deriven d’aquestes condicions, serem responsables de les pèrdues o els danys que pateixis que siguin resultat previsible de la nostra negligència o de l’incompliment d’aquestes condicions per part nostra, però no serem responsables de cap pèrdua o dany que no sigui previsible. Una pèrdua o un dany és previsible si és conseqüència òbvia d’un incompliment per part nostra o si tant tu com nosaltres l’havíem previst en el moment en què vam formalitzar el contracte que es regeix per aquestes condicions.

34. No som responsables de pèrdues comercials. Acceptes no utilitzar el programa de fidelització ni cap funció de l’aplicació amb finalitats comercials o de revenda, i no tenim cap responsabilitat envers tu per lucre cessant, pèrdues de negocis, interrupció de negocis o pèrdua d’oportunitats de negocis.

35. No som responsables de cap assumpte que s’escapi del nostre control. Excepte en la mesura en què no es pugui excloure o limitar la responsabilitat des del punt de vista jurídic, Taco Bell no accepta cap responsabilitat o obligació per (a) els comptes creats utilitzant informació incorrecta o inexacta; (b) mal funcionament tècnic, fallada, error, omissió, interrupció, eliminació, defecte, demora en l’operació o en les comunicacions, fallada de línia, independentment de la causa, respecte de qualsevol equip, sistema, xarxa, línia, satèl·lit, servidor, ordinador o proveïdors utilitzats en qualsevol aspecte de l’explotació d’aquest programa de fidelització; (c) inaccessibilitat o falta de disponibilitat de qualsevol xarxa o servei sense fils, internet o qualsevol lloc web; (d) cap dany a l’ordinador o dispositiu mòbil de qualsevol persona que pugui estar relacionat amb el programa de fidelització o es pugui derivar de qualsevol intent de participació en aquest o de baixar qualsevol material relacionat amb el programa de fidelització, ni (e) cap assumpte fora del seu control raonable.

36. No excloem ni limitem de cap manera la nostra responsabilitat envers tu en aquells casos en què seria il·legal fer-ho. Per tant, no excloem ni limitem de cap manera la nostra responsabilitat en relació amb qualsevol contracte amb tu basat en aquestes condicions en cas de:

(a) decés o lesions personals causades per negligència nostra;
(b) frau o tergiversació fraudulenta;
(c) qualsevol assumpte respecte del qual seria il·legal que excloguéssim o intentéssim excloure la nostra responsabilitat.